Olaga intrång
Sundsvall·
Olaga intrång i ödehus på Östermalm.
Under eftermiddagen kontaktas polisen gällande personer som olovligen tagit sig in i en tom byggnad. Polispatrull åker dit och påträffar två personer. De misstänks för olaga intrång och narkotikabrott genom innehav.
Källa: polisen.se