Olaga intrång

Sundsvall·

Olaga intrång i ödehus på Östermalm.

Under eftermiddagen kontaktas polisen gällande personer som olovligen tagit sig in i en tom byggnad. Polispatrull åker dit och påträffar två personer. De misstänks för olaga intrång och narkotikabrott genom innehav.

Källa: polisen.se

Olaga intrång i Sundsvall | Poliskoll