Övrigt
Skellefteå·
Man fick ordningsbot efter att ha gått på järnvägsspår.
Under eftermiddagen kontaktades polisen gällande en man som befinner sig på tågspåret i centrum.
Polispatrull åker dit och påträffar mannen. Han får en ordningsbot då han olovligen beträtt spårområdet.
Källa: polisen.se