Övrigt

Skellefteå·

Man fick ordningsbot efter att ha gått på järnvägsspår.

Under eftermiddagen kontaktades polisen gällande en man som befinner sig på tågspåret i centrum.

Polispatrull åker dit och påträffar mannen. Han får en ordningsbot då han olovligen beträtt spårområdet.

Källa: polisen.se

Övrigt i Skellefteå | Poliskoll