Olaga intrång

Skellefteå·

Olaga intrång i ödehus i Hedensbyn.

Under eftermiddagen kontaktades polisen gällande att okänd person olovligen tagit sig in i ett ödehus. Polisen har varit på plats. Ingen person är då kvar i huset. Anmälan om olaga intrång upprättas.

Källa: polisen.se

Olaga intrång i Skellefteå | Poliskoll