Olaga intrång
Skellefteå·
Olaga intrång i ödehus i Hedensbyn.
Under eftermiddagen kontaktades polisen gällande att okänd person olovligen tagit sig in i ett ödehus. Polisen har varit på plats. Ingen person är då kvar i huset. Anmälan om olaga intrång upprättas.
Källa: polisen.se