Trafikbrott

Sundbyberg·

Bilförare kört in i räcket på E18.

Mellan trafikplats Rinkeby och trafikplats Ärvinge på E18 har en bilist kört in i räcket. Föraren klagade på smärtor och lämnade platsen med ambulans. En anmälan kommer att skrivas gällande vårdslöshet i trafik.

Källa: polisen.se

Trafikbrott i Sundbyberg | Poliskoll