Trafikbrott
Sundbyberg·
Bilförare kört in i räcket på E18.
Mellan trafikplats Rinkeby och trafikplats Ärvinge på E18 har en bilist kört in i räcket. Föraren klagade på smärtor och lämnade platsen med ambulans. En anmälan kommer att skrivas gällande vårdslöshet i trafik.
Källa: polisen.se