Fylleri
Örebro·
En man har omhändertagits för fylleri vid Resecentrum
En lokförare larmar polisen efter att en man uppträtt berusad i närheten av tågspåret i centrala Örebro. Patrullen åker ut till platsen och anträffar den aktuella personen. En man i 40-årsåldern har omhändertagits enligt LOB, lagen om omhändertagande av berusade personer.
Källa: polisen.se